Edició Most 2026
Sobre la pel·lículaLa passió pel vi porta la sommelier Mariana Torta a embarcar-se en un viatge al·lucinant de 22 dies que connecta ciutats europees com París, Borgonya, Milà, Barcelona i Madrid amb els productors de vi més importants. Copa a copa, recorrerà els millors restaurants a la recerca del maridatge perfecte, i descobrirà també com neixen alguns dels millors vins del món de la mà dels seus creadors.
Màgia, passió i nous amics —d’aquells que es fan pel camí— en una aventura única que va passar pel Festival de Màlaga en la seva 27a edició.
La passió pel vi porta la sommelier Mariana Torta a embarcar-se en un viatge al·lucinant de 22 dies que connecta ciutats europees com París, Borgonya, Milà, Barcelona i Madrid amb els productors de vi més importants. Copa a copa, recorrerà els millors restaurants a la recerca del maridatge perfecte, i descobrirà també com neixen alguns dels millors vins del món de la mà dels seus creadors.
Màgia, passió i nous amics —d’aquells que es fan pel camí— en una aventura única que va passar pel Festival de Màlaga en la seva 27a edició.
Gènere: Documental
Any: 2023
Guió: Alfredo Oliveri
Durada: 70 min
País: Espanya, França, Itàlia
Idiomes: Castellà, francès, italià
Subtítols: Castellà
Repartiment: Mariana Torta
Direcció de foto: Anna Fucci
Muntatge: Anna Fucci
Productor: Martin Rupenian, Raul Porchintesta, Carlos Schek
Públic: Tots els públics
