Edició Most 2025
Sobre la pel·lículaEl vídeo repassa l’activitat dels vint anys de l’Observatori del Paisatge de Catalunya i planteja diversos reptes de futur dels paisatges catalans a través dels principals àmbits de treball de l’entitat. Set veus d’aquí i d’àmbit internacional que han contribuït al llarg d’aquests anys al pensament i a l’acció de l’Observatori ens recorden que cal seguir pensant en el paisatge com a bé comú, transversal i essencial per al benestar individual i col·lectiu.
El vídeo repassa l’activitat dels vint anys de l’Observatori del Paisatge de Catalunya i planteja diversos reptes de futur dels paisatges catalans a través dels principals àmbits de treball de l’entitat. Set veus d’aquí i d’àmbit internacional que han contribuït al llarg d’aquests anys al pensament i a l’acció de l’Observatori ens recorden que cal seguir pensant en el paisatge com a bé comú, transversal i essencial per al benestar individual i col·lectiu.
Gènere: Documental
Any: 2025
Guió: Pere Sala i Martí, Gemma Bretcha Plana, Marc de las Heras Martín
Durada: 18 min
País: Espanya
Idiomes: Català, francès, castellà, italià
Subtítols: Català
Repartiment: Joan Nogué, Martha Fajardo, Jean-Pierre Thibault, Itziar González, Roser Vernet, Clara Nubiola, Benedetta Castiglioni, Pere Sala i Martí i equip de l'Observatori del Paisatge de Catalunya
Direcció de foto: Marc Navarro Llucio
Muntatge: Berta López Arbues, David de las Heras Martín
Música: Audioo.com
Productor: Observatori del Paisatge de Catalunya i Cactus Media
Públic: Tots els públics
